DarkSouls2.6.JPG

Ben jij nog druk bezig met Dark Souls II?

Namco Bandai heeft laten weten dat vrijdag patch 1.03 komt voor Dark Souls II. De patch moet verschillende onderdelen in de game bewerken zodat het allemaal nog beter werkt. Bekijk de gehele lijst met ‘fixes’ hieronder.

Multiplayer:

Failing to create Multiplayer session no longer disables use of online items, such as White Soapstone.
Players now receive a small portion of Humanity after successfully assisting in a Multiplayer session instead of regaining full Humanity.
Starting boss fight with the Looking Glass Knight while summoning other players no longer cancels the summoning process.
Fixed an issue that prevented some bloodstains, illusions, and messages from being displayed.
Fixed an issue where “Unable to participate in Multiplayer Session” could constantly appear.
Fixed some instances where the portrait of the person you were summoning was different than the actual character.
You will no longer be able to take off Covenant rings while being summoned.
Fixed an issue that would cause some summoned players to fall through the ground at Earthen Peak.

Game menu/interface/controls:

Optimized Start Menu and Bonfire Menu performance.
Trophy icon for “Holder of the Fort” has been fixed.
Controller now vibrates when blocking an attack.

Other fixes:

Bug involving Drangleic Castle door not opening has been fixed.
Fixed an issue that would cause Souls to be lost upon death with the Ring of Life Protection equipped.
Fixed an issue that caused some players to fall through elevators while using Binoculars and Magic simultaneously.
Fixed an issue causing some enemies being hit by arrows at long distances receive 0 damage.
Fixed an issue preventing the Brotherhood of Blood duels from starting properly.
Added a message for players that displays after entering the coffin in Things Betwixt
Fixed an issue where all of the items and objects in an area would reset (Without using a Bonfire Ascetic).
Fixed an issue that didn’t unlock some items from vendors on 2nd and beyond playthrough.
Fixed an issue causing the requirements for the Brotherhood of Blood Covenant be 50 too high.
Licia’s conditions for moving have been optimized.

Bron

  • Jeroen Hendrickx

    Wel handig dat ze dat zo snel fixen. Heb net Dark Souls ll geplatinumt. Echt ziek moeilijk maar ja dat wist ik van tevoren ;^D Zo nu de uitslag als iemand dat Interesseert: Mijn Soul level was/is 234. En ik heb er 155 uur en 47 minuten over gedaan. Met een sterf getal van 744. Voor de geen die nog bezig Zijn; sterkte! En voor tip tricks en hulp. Ask me.

    • Nino

      Klinkt heel erg indrukwekkend Jeroen! ๐Ÿ˜€ Good Game! Well Played!

    • Kun je me een tip geven hoe ik langs die hond kom (Big one) met ze kleine kinders?

      • Jeroen Hendrickx

        Die is inderdaad irritant. Je kunt het beste al eentje op afstand proberen te dode en dan heb je nog een paar seconden om de andere te dode. Dit kun je het beste Weg rollen en slaan met een lang zwaard of een speer achtig wapen. Voor de big one kun je het beste onder hem rollen. Verdedigen gaat bijna niet. Dus blijf onder de 70% van je max.

  • Jeroen Hendrickx

    even iets anders maar wel soul gerelateerd. wat vinden jullie van Project Beast?

    • Die heeft zeker me aandacht getrokken. Ben erg benieuwd wat hiermee gaat gebeuren. Wat denk jij?

      • Jeroen Hendrickx

        Ik zelf denk dat het een mooi concept is. alleen hoop ik niet dat het weer zo is als in de eerste game met pure black en white. dat brak voor mij een beetje de game. en zo als de gene wel van mij gewend zijn. voor dit alleen zou ik als een ps4 kopen (en Metal gear). P.S Project Beast is volgens de geruchte Demon’s Soul’s 2. dus een vervolg op de eerste soul’s game.